Методично-інформаційний  центр    дошкільного навчального закладу  (центру розвитку дитини) №18 "Ясочка"  






Вівторок, 20.02.2018, 00:21

Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Друзі сайту

 

 

 

 

На засіданні тематичної педагогічної ради з проблеми «Соціальна і фінансова освіта: починаємо впроваджувати в дошкільному навчальному закладі» педагоги ділилися досвідом роботи з виховання основ економічної культури. Також через ділові ігри «Економічні окуляри», «Телефон», «Екослово», «Досвід поколінь», «Злодійка інфляція», «Сезонні знижки»  вчилися фантазувати, обігрувати проблемні ситуації, які потім можна використати у роботі з дітьми та з батьками. Вузькі спеціалісти також долучилися до дійства і поділилися досвідом роботи з економічного виховання: як можна використовувати музику у фінансовій освіті дітей, як гра впливає на фінансову культуру дошкільників та чи здійснюється економічне виховання в інших країнах. ДЕТАЛЬНІШЕ >>>>>>

 

 

 

Як із зернятка з′явиться паросток, до нього слід благовійно ставитися; не сподіватися лише на саму природу, але й докладати для його дорослішання добрих зусиль. Свідоме та відповідальне ставлення дорослої людини до свого призначення – зростити особистість має слугувати відправною точкою у складному й водночас трепетному процесі зрощування «зернятка». Щоб з нього виросла здорова сильна, красива рослина, його слід плекати, годувати, своєчасно поливати, відкривати сонячному промінню; забезпечити йому життя відповідно до законів природи, призначення, термінів розвитку, а не тягти за слабке стебло вгору, щоб воно швидше виросло – у такий спосіб його легко обірвати або понівечити.  Так і з дітьми раннього віку – їх потрібно підготувати до дошкільного життя, дати їм відправну точку для саморозвитку.  Матеріали до педради.   ДЕТАЛЬНІШЕ >>>>>

 

Однією із форм роботи з педагогами є проведення семінарів-практикумів.

Семінар-практикум з проблеми: "Режисерсько-педагогічний підхід до постановки дитячого спектаклю”.

ДЕТАЛЬНІШЕ >>>>>>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Проведення проблемного семінару ««Використання  педагогічної спадщини С. Русової  в ознайомленні дошкільників з рідним містом», зумовлено метою підвищення професійної компетентності педагогів, оволодіння знаннями про використання спадщини Софії Русової у національно-моральному вихованні дошкільника в сучасних умовах.

Софія Русова значну увагу приділяла національному вихованню. Тому її ідеї  є надзвичайно важливими в питанні виховання дітей на спадщині рідного краю, для формування у особистості  дитини національних рис: поваги до свого міста, бажання берегти його красу та природу.

  Національне виховання є певним підґрунтям в справі зміцнення моральних сил дитини, виховання у неї звички поважати народні традиції, цікавитися життям свого міста. Значна роль у цьому питанні відводиться вихователю дитячого садка. Саме він має помітити, які національні риси бажано зміцнити в духовному складі дитини, як навчити дитину шанувати інших людей, що живуть поруч, пробудити їх до глибокого благородного життя.

  Саме тому обов′язковою вимогою до проведення проблемного семінару є вивчення педагогічних ідей С.Русової, використання їх на практиці та поділ думками щодо ефективності виховання у дітей поваги до рідного міста, забезпечення педагогів знаннями та вміннями, які необхідні для розв′язання конкретних завдань. <<Детальніше>>

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь постійно вчить і виховує. Та щоб навчати ефективно, й сам вихователь має постійно вчитися. Та оновлювати і здобувати знання він має не лише з методик дошкільної педагогіки, йому варто опановувати нові галузі знань, наприклад ІКТ. Щоб навчання було цікавим та ефективним, а ДНЗ проведено науково-тематичний семінар.  Детальніше >>>>>>> 

 

  Підвищення рівня професійної підготовки вихователя-початківця відбувається під час проведення роботи «Школи вихователя-початківця», участі в ділових конкурсах та іграх, самоосвіті.

   Досить актуальною проблемою  є виховання вихователя-початківця на принципах поваги до свого міста, цінностей його минулого, культури. Це дасть можливість не тільки збагатити знання вихователя, а й навчити його здатності передавати свої знання дітям, мистецтво жити у світі різних людей, поважати свій край та його традиції; вміння проводити освітні заходи з дітьми та їх батьками, вчити їх бути справжніми білоцерківцями. <<<<<<  

 Педагогічна рада: «Актуальні проблеми становлення особистості старших дошкільників».

Форма проведення: аукціон талантів.

Мета педагогічної ради:

- підвищити творчу активність педагогів, створити умови для особистісної і професійної самореалізації;

- опрацювати і знайти шляхи реалізації завдань програми розвитку дітей старшого дошкільного віку « Впевнений старт»;

- підвищити престиж педагогічної праці і пошуку, публічне визнання вкладу педагогів в розвиток ДНЗ;

- виявити особливості і проблеми роботи із старшими дошкільниками.
>>>>>>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Педагогічна рада:

«Оптимізація рухового режиму у дошкільному навчальному закладі»  >>>>>>>>>>         >>>>>>>>>>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz