Методично-інформаційний  центр    дошкільного навчального закладу  (центру розвитку дитини) №18 "Ясочка"  






Середа, 19.09.2018, 07:00

Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Друзі сайту

Методична робота з педагогічним колективом повинна бути  спрямована на реалізацію основної мети: підвищити професійний рівень педагогів, скоординувати зусилля всіх педагогічних працівників дошкільного закладу на вирішення конкретних педагогічних проблем, створити оптимальні умови для підвищення результативності освітньо-виховного процесу.

   Сучасний вихователь чітко усвідомлює цінності виховання, здатний творчо втілювати нові ідеї.

  Провідну роль у підвищенні професійної компетентності вихователя відіграють консультації.

  Консультація – це порада, пояснення з будь-якого питання.

  Консультація може проводитися у формі співбесіди індивідуально або з групою педагогів за графіком або за потребою.

  Консультація сприяє поглибленому вивченню певних питань з різних методик та зростанню професійних інтересів педагогів.

  В організації індивідуальних консультацій з вихователями потрібно виходити з практичних потреб дошкільного закладу і кожного вихователя зокрема. Починати дану роботу потрібно із виявлення вихователів, які потребують консультацій з тих чи інших питань. Потрібну інформацію  можна одержати з різних джерел: відвідування занять, проведення різних видів діяльності, режимних моментів, бесіда з вихователем, перевірка календарного плану та інше.

   Разом з вихователем вихователь-методист виявляє недоліки в навчально-виховній роботі, продумують заходи щодо їх усунення. Під час індивідуальних консультацій вихователеві дають конкретні поради з тих чи інших питань, рекомендують опрацювати відповідні журнальні статті, методичні посібники або методичні розробки занять.

 Отже, консультація – це один із дієвих видів підвищення професійної компетентності вихователя. <<<<<<<

Підвищенню професійної позиції вихователя сприяє проведення педагогічної ради. Саме тут вихователі зможуть вдосконалити свою педагогічну компетентність щодо планування освітньо-виховного процесу із старшими дошкільниками, отримати хороші ідеї, відчути впевненість у власних силах і готовність до співпраці, як з вчителями початкової школи, так і з батьками майбутність першокласників.

  Основними чинниками підготовки до педради є:

-         читання статей в періодичних виданнях та методичної літератури по роботі із старшими дошкільниками;

-         накопичення і підготовка інформації з даного питання та вміння передати її іншим;

-         формування вміння аргументувати свої думки та виділяти головне;

-         розвивати уміння вибудовувати свої знання в систему.

 Підготовча робота до педагогічної ради детальніше <<<<<<<

Інформатизація дошкільної освіти відкриває перед педагогами нові можливості для широкого впровадження у педагогічну практику сучасних методичних розробок. При цьому ефективність комп’ютеризації дошкільного закладу залежить як від якості педагогічних програмних засобів, так і від уміння раціонально використовувати їх в освітньому процесі.

Комп′ютер, мультимедійні засоби, як інструмент для обробки інформації, можуть стати потужними технічними засобами навчання, комунікації.

З огляду на це, одним з головних завдань на сьогодні є підвищення комп’ютерної досвідченості педагогів, освоєння ними роботи з програмними освітніми комплексами, ресурсами глобальної комп’ютерної мережі Інтернет для того, щоб у перспективі кожен з них міг використовувати сучасні інформаційно-комп′ютерні технології для підготовки та проведення занять з дітьми на якісно новому рівні.

Вважаючи, що ця проблема сьогодні актуальна, наш колектив дійшов висновку, що необхідно організовувати роботу в цьому напрямі. Детальніше >>>>>>>    


Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz